poniedziałek, 25 maja 2009

Księga Gości nowy model

Ta wersja Księgi ma trochę odmienny od poprzedniej sposób zszywania stron. Wzór na okładce praktycznie się nie zmienił, więc umieszczam zestaw zdjęć, który na pierwszy rzut oka nie różni się wiele od zdjęć poprzednich. Żeby nie urządzać zabawy, w odnajdywanie różniących obie Księgi szczegółów - ponumerowałam i opisałam zdjęcia i ujęcia.

1. Księga rośnie i przybiera na wadze - z rozmiaru 26X21 cm (poprzedni model) przeskakuje na 31x21.

2. Tak jak wspominałam ta wersja ma nieco odmienne szycie, co pozwoliło mi ominąć zagięcia na stronach. Każda partia papieru jest osobno zszywana i podklejana, następnie wszystkie elementy łączone są białą, lnianą dratwą.

3. Do Księgi dołączyłam nagietkowy papier czerpany - usztywnia całą konstrukcję i daje możliwość udekorowania Księgi np. fotografią (ale tylko ładną!)

4. Pierwsza strona - lniany kremowy papier, a na nim naklejony wydruk z imionami Pary Młodej, datą ślubu oraz ptaszki niebieskie, co mają skrzydła jak serca i serca jak skrzydła.

5 komentarzy:

  1. Super! Jeszcze lepsza niż poprzednia. Oglądalismy dodatki ślubne na allegro i ... zorientowaliśmy się, że to TY! Zapraszamy w sierpniu - koniecznie z Księgą Gości! szczegóły pocztą.
    Anita i Artur

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam tu dzięki temu że zostawiłaś u mnie po sobie ślad (za co ogromnie dziękuję).
    I uprzedzam- zostaję :P. W sensie- dodaję do linków i odwiedzam :)

    Dobrze się u Ciebie czuję, to chyba dzięki szacie graficznej ;)

    Cieszę się, że mam kolejną osobę dzięki której będę wgapiać się w monitor ;)

    Podziwiam Cię za zszycie w ten sposób tej księgi. Ja próbowałam z notesem i jakoś mi się rozlazł :|

    Pozdrawiam Jasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o masz no ja też przywędrowałam dzięki śladowi u siebie za co bardzo dziękuję:) podwójnie , bo inaczej bym, Cię nie znalazła a było by szkoda!!

    a tak w ogóle to pomysł księgi jest super, podobają się mi te wiązania, ja też szukam innych sposobów mocowania oprócz bindowania, niedługo pokażę je u siebie...
    pozdrawiam edit

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaszmurka, edit -dzięki wielkie za to, że zawitałyście!! Jestem jeszcze trochę nieogarnięta w temacie prowadzenia bloga i jak się kto mocniej przyjrzy to ujrzy świeże ślady chaosu pomiędzy wierszami. Przykładowo kwestia tagów i etykiet leży i śmieje się ze mnie, ale co tam, pomyślę o tym jutro;) Tymczasem będę na Wasze stronki zaglądać i newsy wyłapywać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy robisz :) Na pewno będę polecała Twoją stronkę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Blog Widget by LinkWithin